Ont i huvudet...-.-

Hejsan!
Har ont i huvudet och tror jag lider av vätskebrist hehe...Har ju trots allt vart några grader idag!! Ska dricka ngt och sen kanske gå och sova:) Mysigt!
Aja men vi började åtta idag och jag var väldigt seg men piggnade till efter matten hm...;) Vigick igenom proven då och då kunde man lika gärna sovit tkr ja. Sen hade vi Svenska och just nu läser vi en rätt trist men ändå sjukt rolig bok som heter "En komikers uppväxt" av Jonas Gardell. De sättet han skriver på och vissa skämt är dock skit knäppa haha! Satt o små fnissa lite tyst för mig själv.
Vi hade en liten hålis efter det och skulle redigera vår film...gick bra och vi började lägga till ännu mer ljud! Kommer bli succe hoppas vi!! (Premiär imorn antagligen!!)
PÅ SO:n fick vi tbx proven (äääntligen) och det hade gått bra för mig! ;) PÅ eftermiddagen hade vi ngn slags Tema dag då vi skulle göra "tittskåp" i Kartonger(?). Va typ ngn tävling så vi röstade på varandras,vinnarna fick ställa ut sina på Edsvikens konsthall-.- Spelar verkligen ingen roll att det inte blev jag haha! PÅ eftermiddagen gick jag hem till becka och vi åt typ bara Rabarberpaj med vaniljvisp(a)! Älskar det och blev skit mätt så jag orkade knappt ngn middag!!
Vi hörs imonn!
Kramar/AW

PS:Angående min fina Tysklands uppdatering på reseblogggen har jag som ni (få som läser den ;)kanske märkt stannat av med skrivandet...SKa göra det så fort ja får tid och lust!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0