Ouch!

Tjulululu! Chill dag ida med :P Började arbetet med att bränna mig pa kaffe maskinen. Har nu en vacker blasa och lite utslag. Inte sadär gätte bekvämt maste jag meddela. Sedan har jag lagat vafflor. Varit i lekparken med minstingen Philipp. Han e fett söt och pratar pa sjukt mkt för en 2 aring XD Far se vad som händer mer idag, Arbetet i cafet är i alla fall avslutat nu blir det lite barnpassning. Ska typ bli sminkad av Helena, dottern i huset som e 6 ar.
Imorrn ska vi iväg till Bonn och stor shoppa. Hahah, Inte för att jag kan ha med mig mkt mer i min väska men lite vykort och tidningar (ofc) och nicnacs och mr.Tom XD
Hare bra vi höres nog senare ;) <3
//AP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0