Pedersen Is Back In Da Hood!

Jaoooooooooooooooo då var man hemma i sverige då...hahah fan va skönt det känns med ett normalt tangentbord men har vant mig vid att kopiera Å och sedan "klistra in" haha det kommer ta ett tag att vänja av sig ^^
Ida var ja först i köln. Titta på en stooor kyrka. The Dome (typ?) XD
Sedan åt vi glass o sen bare av till flygplatsen. Va hemma i huset runt sex. Då åt ja snabbt lite flingor sedan mötte ja upp carro sen gick vi hem till mig. Vi satt och bläddrade i tidningarna ja tagit me hem från tyskenland. Sedan gjorde vi en power urpackning av nästan hela min resväska 99,9% av kläderna skulle ner i tvätten så de åkte snabbt ner för tvättinkastet ;)
N ska jag nog slagga snart. SKOLA IMORRN :O känns fan inte som om något kallat skola existerar...jag önskar det var så...men snart e de e iaf sommarlov..NAAAAAAAAAAAAAAAAJS
Ha en bra kväll =) <3
//AP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0