Plugg-.-

Holli!
Skrev inte igår vikket jag har lite ångest för men pappa satt och tragglade ngt jävla ekvationstal med mig till typ halv elva igår så....-.-
Första lektionen har vi matteprov idag och vi får vell se hur det går men jag hör av mig senare ikväll! Till på Torsdag har vi ett engelska arbete som jag är "lite" stressad över så det måste jag nog jobba med ikväll plus att vi har hemkunskapsprov till på Torsdag aswell så jaja,.......Jag är vell död då?"

Men på Fredag är jag KUNG kan jag bara meddela! Har inga läxor eller prov då så....YEEEES!!!! :D Men det är lite kvar till dess trots allt hihi! HAr prao nästa vecka btw!!! Jippi! På karolinska sjukhuset iof men det ska nog bli kul!!
Ha det bra så hörs vi!
Puss och kram//AW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0