Prao!

Hejhopp!
Idag blev jag väckt vid halv 6 *suck* men trots det så hade jag vaknat till lite innan så...:)  Gick upp o gjorde mig iårdning,käka lite banan o youghurt för att "orka med" bussresan ;) Jag o morsan drog strax efter halv sju till busshållplatsen. Där träffade vi mammas busskompis (de hade åkt buss tsm as länge men visste fortfarande knappt varandras namn hähä! xD) På bussen hittade vi min "chef" Ingela som jag ska gå med hela praon! Hon var as snäll och vi blev snabbt bra vänner. Väl på Karolinska så hälsade jag på lite folk och fick de snygga sjukhuskläderna och mössan! :S Vill inte veta hur jag såg ut människor men not so hot ;)
Alla såg likadana ut anyway:) JAg och Ingela hade mkt att göra denna dag! Vi packade upp i förråd (operationsprylar) och beställde en hel del! Fick se på lite smått o gott as well ;)
Imårn blir det förmodligen upp ännu tidigare eftersom bea fyller nio och vi måste fira henne. Ha det så bra!
Kramar//AW
¨



Min prao plats :) Fin bild för en gångs skull! xD


PS:3 ynkliga dagar kvar till Berlin!! <33333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0