Seeeg dag...

Helloop!
Har inte skrivit sen i Torsdags (fy på mig) så tänkte komma med ett inlägg nu+ en video som jag lägger in sedan aswell x)
Jag börjar med att berätta om Fredagen oavsett om ni vill eller inte....:
Vi började morgonen med Engelska och redovisningarna flöt på. Raymond och Johans redovisningar tog tillsammans en halv timme höhhhöö^^ Kul? Lite kul kan man iaf påstå att det var när Johans morsa kom in genom dörren och ville ha typ nycklarna hem! Haaha! Alla vred sig ;) Jag var i början rätt orolig att jag inte skulle hinna redovisa (annars efter Praon...) men tillsist så blev det min grupps tur. Jag var osså först i gruppen vikket var lite pirrigt men det flöt på helt ok och jag kom inte av mig ;) En kulig grej som hände var i slutet när Catherine frågade hur jag skulle förändras som person om jag åkte till ex: New York..(hade Big cities in the USA som ämne...)
Mitt svar:Emmm....I don´t know how it would change myself but it defenatly would change my closet ;) Hahah! asg*
Efter den relativt lyckade engelskan så hade vi gympa som var mindre lyckad..-.- Körde olika friidrottsgrenar vilket inte direkt är min starka sida så....Idrottsproven var färdigrättade btw så dom fick man se men jag hade bara fått 2 VG svar,1Mvg (nöjd för) och resten G svar (fick betyg på varje fråga) så helhetsbetyget var tydligen mellan G+-VG- sa Daniel men men.....Altt kan ju inte gå tiptop.
Vi hade ju som bekant värsta håltimmen efter och den utnyttjades i Bildsalen framför redigeringsdatorn där vi fortsatte redigera filmen! Har börjat lägga till ljud och musik nu men först skulle vi typ bara pröva att importera ett ljud som hette "skräck". Den satte sig precis perfekt i filmen så alla som kollar kommer tro att vi är typ värsta filmproffsen (kanske ligger ngt i det...) .
När vi ätit lunch (korv och typ potatismos? vilket är sjukt att man bjuder på till oss åttor sista dan innan prao i två veckor...Men som bekant har inte vår skola riktigt fattat det än så......Höhö...Keep on dreaming!)
såhade vi biologi då vi typ "kände" på Kondomer....Haha! Kladdig.se? Asså lukten var inte så fräch heller måste jag säga....xD
Franskan och tyskan är inte de intressantaste så det hoppar vi över...xD
Dagen blev seg annars men är fett glad att det är prao next och BERLIN inte minst! Var hos min galna morbror på middag här för inte så länge sen och han gav oss en guide bok med karta så det börjar brännas ordentligt nu asso:):)
Lägger ut videon som är intevju med alla "Fashion agains aids" designers! TH är ofc med och Bill med sina dreads (dock inte Toms nya frippa) så ENJOY!!!


Jaaaa!! Th pratar inte mest men mår fett bra av att se killarna och höra the beuthifulest voice igen!!:)<3
Puss//AW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0