Seg ledigheet!..

Hej och hallå!
Har verkligen behövt denna ledighet efter praoen och alla tidiga mårnar..xD Tyvärr har jag haft rätt tråkigt och inte gjort så mkt men my friends ska inte ta illa upp såklart för det är ju inte alls deras "fel". Alla typ i min familj har haft magsjuka och ja har inte velat sova hos ngn ifall jag skulle va smittad...Vet ju inte riktigt men men...
Idag har jag haft en luuugn och seg morgon med dåååligt väder-.- På eftermiddagen gick jag till Becka och milla o vi gjorde vår prao sak tsm..Fett sjuka frågor det var asso!! Fattar zero men skit samma! På kvällen klarnade det upp och blev riktigt fint väder!! Har hört att början av veckan oxå ska bjussa på fint väder med typ 20 grader! Yeees man! x) Vi hade as god middag ida med lite mys och Ben and Jerrys sorbet! As good:) Borde testa folks!
Ha det så bra så hörs vi! Imorn blir det nog mest tråååk plugg..:S
Puss//AW



Fy farao va god asso!!! Mumsigast(a)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0