Sista dan på jobbet..

...kan kännas ganska tung och jobbig men för mig var det både och..! Lätt att lämna eftersom jag vet att ja ska va ledig nu resten av veckan och slipper gå upp vid halv sex varje morgon men trist eftersom jag har kommit in i stämningen så bra! Alla är så trevliga och snälla så det va ju ingen konst x)
Jag gick hur som helst med Eva idag och vi hade super trevligt! Igår hade jag bakat kladdkakor till alla på jobbet och de bjöd jag på idag! Alla kom fram till mig och va super glada och uppskattade kakan! Yeeey! xD
I
När jag kom hem bjöd jag in lite vänner och vi satt och gagga ute på tomten på en filt som var Made in germany xD HAha! Intressesmurfarna hoppar! xD
Vi hörs imårn och jag tänkte skriva in om Berlin resan i resebloggen strax! HA det<3
//AW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0