Slöar dag ida :P

Tjenis penis! Haft en riktigt chill dag idag trots att jag varit på språng mesta delen av tiden.
Efterssom jag först ska till tyskenland imorrn så har jag vart ledig idag. Stog upp vid tolv (as najs) och började sedan lägga fram kläder som jag ska ta med mig. Kom just på att jag ska mellananda i Berlin på vägen till flygplatsen jag ska (vet inte vad den heter XD) hoppas inte jag går vilse bara :S
Efter att ha packat lite så lämnade jag ett linne hemma hos Frida som jag lånat av henne typ forever sedan drog jag till sollenuna centrum. Köpte strumpor (välbehövda!) strumpbyxor, BH, parfym, deodorant, hudkräm, glass och sprite :)
Sedan gick jg hem. Då jag kom hem va lillasyrran hemma slog mig ned vid henne framför tvn. Tittade på en film. Den var bra men kommer inte ihåg vad den hette XD Sedan kom mamma hem. Har pratat i telefon med hon som ska va min mentor och vars familj jag ska bo i då jag åker till tyskland. Flyget imorrn går typ 16:45 tror jag. Vet inte när jag komer fram till den slutliga flygplatsen men därifrån är det iaf 1,5 timme med bil till där jag ska bo....ZZZZzzzzznark -.-
Aja, nu ska ja packa lite till sedan ska jag kanske ta mig till Emma Eriksson för att lämna en nyckel till henne (hon och Carolina ska nämligen ta hand om min knatteträning då jag är borta) och så ska jag se om hon har möjighet att kopiera idrottspappret till mg efterssom jag inte lyckades hitta mtt -.-"
Ni får ha en fortsatt bra dag. Hoppas på att få igång internettet på min dator snart sitter just nu på mammas. Kan därför inte heller idag lägga upp dagens bild :/
Bye, bye. <3
//AP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0