Snart är det Prao...

men först är det en skoldag till plus helgen x) It´s sounds more than nice i think ;)
Men idag hade vi matte först och den snabba Kjell hade redan rättat matteproven! Imponernande fort men jag är inte så förvånad...
På  provet gick det varken bra eller dåligt...Fick 16.5 poäng (17 var VG) men alla andra hade rätt dåliga resultat faktiskt...Medel för alla låg vell på 13 poäng (av 25) men vissa i de lägre grupperna fick IG! Asso i medelgruppen fick bara 5 pers G....!
Aja...stolt men ändå inte...vi hade SO sen och det var Nyheter plus lite jobb med radioprogrammet^^ Vi är nästan klara hihi! Sen var det engelska men min grupp fick inte redovisa dock (hade förberett mig så väl) men imorrn då JÄVLAR!...;)
PÅ Fysiken började tillverka egna högtalare och det gick lite sisodär för min del....Ritade för det första helt sneda sträck men aja...Jag har verkligen alldrig varit bra på sånt så det va inget nytt.
'Vi hade hemkunskapsprov sen och det gick ganska bra förutom sista frågan som jag typ missuppfattade? Ja men typ för jag blev förvirrad och var hyper på att dra hem :) Gick fråmn skolan typ kvart över 3 så lite tidigare var man ju! Ikväll blir det lite mer chill men ska slipa ytterligare lite på min engelska redovisning;)
Ha det braao :)
//AW´

 
Wannabe facebook bild?? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0