Snart slänger jag ut datorn....

...genom fönstret, jag hade skrivit en as lång grej på datan och vipps så stängs den av bara så där. Sen sätts den på och då har såklart ALLT försvunnit. Jag blir så förbannad!!!
Vissa tekniska prylar är ovän med mig nu typ, Mobilen har blivit helt knäpp och hackar upp sig när man lyssnar på musik...Så den måste jag lämmna in på lagning, och hur lång tid det tar vet man juh aldrig :S

Har nåra roliga synvillor för er som vill testa era ögon och hjärna, haha take a look at this !!! ^^

Stirra på de 4 punkterna i mitten i ca.20 sekunder
tita bort mot en vägg och gå närmre och längre bort så ser du vad det blir för ngt hehexD


Denna är lite rolig, för hennes ben är strumpor...kropp kan oxå vara väggen
i bakgrunden så titta och se....


1 bilden: und dam, och gammal tan
2 bilden: vet inte, så om du ser vad det är skriv en komentar så jag får veta!! xD
3: man och ngn som går genom en gruva lr ngt ^^
4: konstig figur bara
5: ett glas och två andsikten
6:typ 2 pilar som är lika långa fast det nt ser så ut tror jag :S

Imorn är det sista prao-dagen *snyft*, kmr sakna småttingarna ¨¨
Bomb Voyage // Kramar Becka <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0