Snart...

Snart ska vi till berlin, borde sova nu, men jag packar så....
Nu kmr både jag, Astrid och Annika va i Tyskland, så Ämmeh får hålle bloggen igång xD
Fan va kul vi kmr ha det, och kmr sakna Ämmeh...Men nån liten present kanske slinker med hem till sweden till henne<3

Har varit med mina småttingar idag. Det var fullt ös.
Nån av dem ville leka pusskull, och reglerna var enkla:
Jag skulle räkna till 12
De skulle gömma sig
Jag skulle leta
När jag hittat dem skulle jag pussa dem på munnen....
När jag var helt slut, så brottdes jag ner och ja..sen stack jag hem...eller snarare flydde ^^

Hoppas alla får en skit bra Helg, och ha´re bäst
Bomb Voyage // Kramar Becka<3   
   Puss ^^                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0