Svennebanan, svennebanan, svennebanan....

Hahah haft den på hjärnan i typ 100 år nu. Sjöng på den hela fysik lektionen i frdags. Tror att ett X antal människor i gruppen fick lust att utplåna mig XD men jag är van :P
Satt just och lyssnade på den på spotify btw. Men nu ere Jonas Brothers...har typ lyssnat mest på Bushido idag. Han e bra. Hans texter och budskap e det bästa. För oss osm fattar tyska alltså :P
Ajaj ska nog sova snart. Ska till kyrkanpyrkan imorrn..nu lyssnar jag på Kent XD det e carro som rekomenderar låtar ;)
Sedan ska jag hem till carro. Vi ska ta bilder och hänga upp affischer i hennes nya rum (hon har flyttat ner i källaren) sedan ska vi hem till mig och hänga upp affischer.
Jao...sedan e jag ju ledig på måndag efterssom ja först flyger till tyskenland på tischdag. Ska bli asssss kul =) kmr ha med mig datan men får se hur aktiv ja kmr hinna vara. Om jag ens får internet vill säga XD
Hare gött "allesammans" <3
//AP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0