th-dag till 483 %

Hääääj =D

Idag har varit en väldigt lycklig dag =D Iaf mot slutet ;D
Vi började med Kemi (-.-") men då satt vi typ bara framför datan o jag satt o chattade med Julia o Emma som satt precis bredvid mig o Sand som hade vart på UM igår stackarn =(
Sen hade vi svenska, ska börja skriva novell ... NÅN SOM KAN HJÄLPA MIG?!
Sen på matten hade vi OFÖRBERETT PROV?!?! Gick väl rätt bra i början, men sen ... NONONO!!! -.-
Sen hade vi lunch, sen musik o då fortsatte vi med radio programmet ZEF MR xD (Zandra, Emilia, Frida, Mariam, Rebecka).
Sen en liten håltimme o då satte oss jag, A&B ute i den sköna sooleeeen!! (a)
Efter det hade vi franska o då tränade vi på att berätta om våra påhittade pojk- o flickvänner, o jag ska tydligen "intervjua" Johan!! Det kmr ju gå bra ... ABSOLUT!!!!
Sen hade vi tyska, o det är här det spännande kommer : VI SKA KOLLA PÅ ZIMMER 483 DVD:N PÅ TYSKAN!!! =DDDDDDDDDDDDDD Fatta!!!! Heeeeelt hyyyypeeeeer!!! =DDD
Huhu så jag, A&B kunde inte motstå att gå hem till BEcka sen o kolla på den för o se vad vi ska visa våra kära klasskamrater x"D
Sen hängde jag med dom till deras drama, och då var två stycken inte där, så då fick JAG vara med ist!! xD Det gick ju bra ... Huhu
O dessutom började typ brandlarmet tjuta TVÅ gånger!! Men andra gången sket vi i det ;D
O hääär kommer den andra spännande saken :
 Becka berättade för de andra två i gruppen att på torsdag så ska THs designade tröjor börja säljas på H&M, o då plötsligt så började deras lärare spela upp SCREAM!!! Hahah fatta vikket ryck man fick asso!! O sen satte han på Monsoon osså, o då satt typ alla (jag, A&B och en som inte är så jätteinsatt om man säger så) och sjöng för full hals!! x"D Fatta kuul?!
Den här dagen har vatt rätt underbar för o va en tisdag faktiskt ... Först satt o slappade på Kemin o chattade med Sand, sen tyska o då "övertalar" vi tyska läraren o kolla på TH-DVD, sen typ jättefint väder, o sen Scream o Monsoon på dramat, snart är det sommarlov vilket betyder våfflor med girlsen o kväll med dom den 13:e för då är det ett  år sen konserten (=''''() o om två dagar kommer TH-tröjan till H&M, o sen kom jah på en till sak, Sand skrev världens gulligaste text till mig på bdb!! ='') LOVE UUU!!

Huhu nää nu ska ja snart sova!! Gonatt!! ;* <33

Kommentarer
Postat av: HERMELIN

haha jaså du , men jag gillar inte tokio hotel at all.

jaa jag tyckte tom va ashet förut , men deras musik är fortfarande sjukt dåligt :)

och vem är du föresten ?

2009-05-27 @ 18:53:06
URL: http://hhermelin.blogg.se/
Postat av: tomthedon

men snälla tror du jag bryr mig om att du inte gillar dom?! vi är fyra tjejer som har den här bloggen ;D

2009-05-27 @ 19:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0