Tiden går fort....^^

Hejhej på er!
Blev tyvärr ingen bio idag men hade det trevligt iaf! Martina ringde på morgonen och vi beslöt oss för en gångs skull att göra ngt! :) Hon kom till mig och vi åt oss mätta på Stjärnsoppa! Mumms! Vi pratade lite och sen drog vi till centrum. Vi tittade lite där o sen så gick hon hem efter ett tag eftersom våra gäster skulle komma! (Mormor,farfar,farmor,pappas moster) Vi skulle fira Bea som fyller hela nio år på Tisdag! Asss o shit va tiden går fort! Kommer fortfarande så väl ihåg när jag ich ebba fick veta att vi skulle få en syster!!! Vilken underbar känsla asso!!
Ikväll har vi haft gäster som sagt och grillat och käkat tårta :) Goodie! Ska slagga strax eftersom jag måste upp klockan 5 imårn!!!!! Asso PALLA!!!! -.- men kul med prao ska det bli!
Ha det så kul!
Pussar//AW
Saknar gammla TH lite sådär.....Man vänjer sig nog! Betyder allt för mig så...xD <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0