Tisdag

Hade sovmogon till 9 imorse, men morfar fyller 82 så jag fick vara med och sjunga för honom.
Han ville inte ha nåra presenter, fast vi gav honom vitlök och nån stark chilisås xD


Just nu håller vi på att skriva Noveller i skolan, och min hjärna hade alvarligt punka!!!  Vi skulle komma på ngt att skriva om, men det stod stilla i mitt huvud. Men tillslut med hjälp av Astrid så fick jag ner lite iaf....
Senare idag på c-tyskan var nåra utbytesstudenter fårn tyskland med. De fick sitta med och lyssna när vi läste högt på tyska (och man kan ju verkligen uttala alla ord bra och så...), men sedan sa jag att vi borde lära dem svenska ist,
och så blev det...Dem var faktiskt väldigt bra, för första gången ^^

Vi har precis ätit av min magnifika tårta jag gjort, årets första jordgubbar oxå <3
Hela familjen sitter på nedervåningen och skirker, det är nån Match i fotboll...Laget de hejar på leder iaf med 2-0 så xP
Borde plugga HK..20 sidor tills torsdag, och sedan har vi kemi imorn, in med labbar...som jag mmåste skirva om :S
Ja det är ALLTID stressigt innan "lov"/Prao, men sedan är det 2 veckors slapp + en härlig Berlin-resa tsm med Astrid ^^

Bomb Voyage //Kramar becka <3

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0