tjänna tjänna =)

Lite daligt med bloggande denna vecka men kan de bero pa att de tre som bloggar mest (jag, becka och asta) är i tyskland (!!!!)? Aja. Jag har det iallafall sjukt kul även om jag va tvungen att ga upp halv 8 en lördagsmorgon...men ska inte klaga har ju fatt sova till 10 (minst) varje dag annars sooo....lästa astas nya del i hennes FF igar.....den e SA FUUUCKING ROLIIIIG!!!!! J'adore =) Den kan ni läsa pa bilddagboken under namnet thtokig de e ba att söka =D
Idag ska ja chilla lite sedan kommer det hit 60 people senare!!!! De har liksom en träff med de de gick ur skolan med (fran 1(klass)-3(ring) alltsa) För 25 ar sedan gick de ut skolan tsm fatta att de flesta fortfarande har kontakt! Sjukt. Men saklart e ngra döda och nagra har visst blivit sinnesjuka..tragiskt (hahah och jag sitter just och flinar at det vilken hemsk person jag är XD) Sa da blir det nog liv i huset. Det kommer bli trangt och mkt drickande. Haha jag blir erbjuden öl hela tiden bara för att alla tror att ja e över 16. Alla tror typ att ja e 18! Kan det bero pa längden mon tro? :P
Orkar/ har inget mer att skriva nu sa vi hörs nan annan gang. 
Hare bääääwst (XD) precis som jag hare. Och antagligen Becka och Asta ocksa lööv ya <3 Och Ämmeh, bli inte ledsen slar vad om att vi alla saknar dig sjuuukt mkt! :) <3
//AP 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0