Trött :O

Snacka om att det tar på krafterna att vara "dagmamma", har varit ute hela dan.
Och Det var fint väder, tack- väderguden ^^
Jag o Ämmeh var med alla småttingar i skogen och åt mellis, och höll koll så dem inte bråkade typ xP
Sen var vi inne och jag var med nåra killar och lekte star wars, haha...

Egentligen måste jag packa idag, vi ska åka till arlanda kl 05.15 på Torsdag, så jag vill vara redo och utvilad.
Imorn ska det vara 23 grader och sol i Berlin, så man får hoppas att det håller i sig.

Idag tävlar Sverige i ESC, men det är nt final typ...Jag håller tummarna för våran kära operasångerska.

Vi syns imorn
Bomb Voyage // Kramar Becka <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0