Vatten, stan e full av vatten...

Jag lovar, för bara nåra minuter sedan var det stråland sol. och varmt. Nu spöregnar det, haha xD
Men mig gör det inget, jag sitter ju ändå bara inne ^^

Skulle ha gjort franska och annat plugg idag, men asso vem åkar tillslut. Man blir helt seeeg.
Annars har man planterat om tomater i krukor och sånt...
Var oxå en sväng på Stinsen och köpte en turkos tunika, tror jag ska ha den på skolavslutningen ^^

Imorn ska vi ha ngn tema-dag om drömmer lr så, man  ska ha en skokartong och göra som ett slags tittskåp.
Har ingen aning vad jag ska göra :S Och jag hatar att sitta på lektionen och fundera ut ngt snabbt!!!
Sedan ska jag till Tandläkaren...

Vi Hörs Imorn
Bomb Voyage // Kramar Becka <3


Kommentarer
Postat av: ebba

SV: Jag tycker att det är as snyggt med Frans väskor så jag säger absolut HISS xD



Det är bara lite kul att se vad andra tycker också:D



Kraaam <3

2009-05-24 @ 21:42:48
URL: http://ebbiiisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0