Calling from USA!

Hejsan svejsan folket!
Idag är det Tisdag och inget speciellt med det....Imårse var vi på ett Läkemedelsföretag som heter Phiser och ligger i Silverdal. Mkt kul...^^ Vi fick åtminstonde lite fika som såklart missbrukades av vissa.....HAHA
Sen hade jag bara tre lektioner i plugget vilket var: Svenska,SO och C tyska.
På svenskan skrev jag klart min uppsatts om Strindberg och sen på SO:n va det nyheter och vi kollade ÄNTLIGEN klart på Shindlers list som vi hållt på å titta på jag vet inte hur länge:S
På C tyskan gick vi först igenom en bok som vi ska redovisa snart (lääskigt) och sen på slutet började vi kolla på TH dokumentären tack vare lilla mig hihi:) Kul och typ nästa tisdag ska vi nog fortsätta se den!
Iaf,efter skolan gick jag å becka hem t mig och "pluggade lite". Tyvärr blev det inte så eftersom jag fick för mig att ringa tele2 och fråga om min Puk kod. Jag gick in på Live chatten och började chatta med ngn som jobbade där, jag gav massa uppgifter om min mobil osv men ändå släppte hon inte ut den t mig eftersom mobilen står i "pappas namn" typ och fast jag tjatade så blev det knaas och t slut loggade hon ut(?). Pappa får väl fixa det sen när han kmr hem på torsdag.

Har ändå pluggat mkt idag (duktiga mig!) och alldeles nyss ringde pappa från USA där han har det suuper;) Han hade tydligen vart ute på Jazz klubb med ngra vänner igår och det hade gått vilt till haha! Min pappa ee gaalen^^ HAha,kanske ärvt ngn gen? Men saknar iaf han fett mkt...men aja,,,mkt intressant injägg anyway.

Ska snart duscha!
Pusspuss
//AW






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0