Dålig uppdatering.se...

...iaf från min sida. Men anledningen är att jag varit sjuk (är fortfarande inte helt frisk) och relativt orklös... Ni vet när man ansträngt sig till att hosta och snyta sig blir de övriga livet ganska meningslöst och de sista man tänker på är väl bloggen men jag ska bättra mig!!

Idag stannade jag hemma från skolan för att återhämta mig. Känns som jag e sjuk typ hela tiden men sånt e livet. Man ska va tackasam att man (peppar peppar ta i trä) inte lider av ngn farlig sjukdom...! Hmm...okej,nu ska vi inte ta ut ngt ej föruttspått men jag känner mig mkt piggare och så idag! Har knappt suttit haha!

Nu ska jag fortsätta plugga till de förjävliga SO provet om 2:a världskriget...mkt kul!^^


Ha det så bra tills vi hörs igen,strax blir det veckans GB!

xoxo
//AW



Haha, CP bild...men den bjuder jag på^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0