Good or bad?

Bättre sen tän alldrig;)


StopNow!


slut på rullen!

Haha! Jag tror inte jag e ensam om att bli FETT irriterad om man precis ska torka sig och så upptäcker man förståss att toarullen är slut och ingen ny finns inom synhåll-.-'
Värst är det naturligtvis om man inte är hemma ifall ni fattar vinken. Man kanske t.o.m är hos ngn kille och så har man gjort "de lite större"....SHIT hahha!

Aja men man får tänka att det är mänskligt.....^^


 

 

StopNot!


Snälla expediter!

Tummen upp för trevliga expediter som är lite lagom sociala! Om man t.ex behöver hitta ngt så är det viktigt med en bra expedit men det blir ju såklart så mkt trevligare och roligare att fråga om människan e trevlig oxå;P

Däremot avskyr jag FÖR på expiditer som kmr med fler saker man kan köpa och helt plötsligt står man där och försöker envist säga "URSÄKTA MEN JAG VILLE BARA KÖPA DEN HÄR TRÖJAN?". Har vart med om det hehe.... Ett exempel som säger att det är viktigt att kunna säga nej i rätt tid;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0