Good or Bad?

Huhu folket!

Här kommer den efterlängtade inlägget haha!


Stopnow!

Tröjor som kliar!
Usch vad jag hatar tröjor som kliar!! Om man t.ex köpt en snygg tröja som kanske är stickad så är det mkt möjligt att den kliar:S Man blir bara arg och besvärad!
En stor del av klädköp är att man ska vara bekväm i det man har på sig!
VIKTIGT!!!


Usch för stickig skit men annars är stickat väldigt fint(Y)



StopNot!

Småbarns-Skoj!

Haha!!
Att titta tillbaka på när man va liten är faktiskt kul (oftast då..). Själv var jag en liten skitkorv som ÄLSKADE att busa och apa mig^^
I vår familj har vi spelat in film från när man va typ ca 6/7 år vilket är as kul och se!! Jag var helt annorlunda naturligtvis och nu när jag och mina systrar kollar tbx på det skrattar vi bara^^


Hehe...jag och mamma på min ett års dag för en tid sedan;) Känner ni igen mig?^^ (Astrid)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0