Good or bad?

StopNow!

Orättvisor!
Ja ni! Orättvisor är något som drabbar oss alla och visst svider det när t.ex änns syskon slipper städa och man själv åker dit fast man gjort det tusen gngr mer men sånt e livet! Det är bara lära sig acceptera sånna enkla saker (som iofs kan kännas skit jobbiga!) men somsagt så e livet orättvist för oss alla då och då.
TIPS! Försök tänka positivt! Jag hade ju som ni kanske förstår problem att smälta detta med TH konserten men vad skulle jag göra liksom? Dessutom har jag sett grabbarna två gånger tidigare gämfört med mina vänner så det är deras tur nu^^ Om man tänkter så mår man mkt mkt bättre över orättvisorna och lär sig hanskas med dom! Lycka till!

StopNot!

Fluffiga flingor!

Just nu när vädret är allmänt grått och trist väntar man bara efter snö! Tänk er att vakna på morgonen å se de välbekanta vita täcket utanför som lyser upp dagarna! En till sak som jag vet att jag inte är ensam om att tycka är när man är i skolan och det snöar utanför,då är det sådär mysigt som det bara kan bli på vintern!  Men ett tag till får vi nog vänta.....är ju "bara" november.
Bara det blir snö till Jul och Nyår hoppar jag gämfota av glädje!! Wiie!


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0