stört kul dag :D

Tjohoo!!! Eller ska jag kanske säga "Hoho, finns det några snälla barn som läser denna blogg?" ;D
Om det är någon som ännu inte förstått det, så har jag haft dansuppvisning idag :D det var en julshow, så vi var utklädda till t.ex tomtar på en av danserna ;D
O sen va ju Asta o Bex o kollade på en av de tre föreställningarna, det var en av mina presenter till lilla Asta :) Något litet mer kmr förmodligen senare :) <3
Men dansuppvisningen var fanimej STÖRT kul!! Jag har aldrig förr känt så stor sammanhållning i min dansgrupp som vi har nu <3 LÄNGTAR TILL NÄSTA TERMIN!! :'D
Men riktigt så lång tid kmr det inte dröja innan vi ses igen, vi har nämligen dansuppvisning nästa helg osså ;D :D
Men nu vill jag bara gratta Astrid en gång till; GRATTIIIIIS!!! :* <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha!!! TACK EMILIA "LÖKEN" BONNEVIER!!!!! Love u<3<3<3<33<3<3

2009-11-23 @ 21:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0