TACK ALLA UNDERBARA MÄNNISKOR!<3

Tack så mkt alla underbara människor som gjorde min dag sååå fantastisk!!

Nu ska ni som är nyfikna få en resumé på vad jag har fått!
Enjoy<33



Bobbys hårprylar (Mousse,hårspray, BORSTE haha!) + väska av Bittan.


Sänglampa från Mamma och Pappa.


Svarta strumpor,Lackleggings,Svart klänning från Mamma och Ebba.


Två skivor,Michael Jackson "This is it" och Now that is what i call music 32 av Pappa.


Presentkort på Gina Tricot 150:- och Choklad av Mormor.


Hårmousse av bea.


Haha!! Badmintonrack av Mamma och pappa:P


Jättefint kort med massa knasiga bilder på mig och Bamboo örhängen av Becka.


Paljett blus av Farmor och Farfar.


Nitleggings av Farmor och farfar (sorry för den as sexiga bilden^^)


Haha,Gina påse fick jag på köpet:P


Skittles och Mascara av Anna<3


Såja,det var årets skörd^^ skoja;) men Tack ALLA och sen vill jag passa på och tacka en viss Emilia för hennes super fina present (dansuppvisning som kicked as!!) Jätte kul verkligen<3<3

Även Annika för din as roliga FF:) <33

Tack alla som skrivit på FB oxå,det var snällt:)

Ha en fortsatt bra 22 November:)

xoxo

//AW


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0