Tidsfördriv del 4

Hejsan på er folk!

Har slängt ihop en lista med frågor som jag exklusivt har svarat på..^^ De ni:P

 

Vem är viktigast för dig: Min kära familj och mina vänner helt klart! TH betyder as mkt oxå på ett annat sätt:)
Bästa film: Oj! Kan inte välja....
Tror på liv på andra planeter: njaa...kanske men inte i vårt solsystem elller?
Kommer du ihåg din första kärlek: Jaa..^^
Älskar du henne/honom fortfarande: NEJ haha!
Har du några homosexuella vänner: Tyvärr nej
Tror du på mirakel: Jaa kanske det:P
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Njaa....
Ser du på kärleken som ett misstag: Absolut inte men ibland kan det kännas för taskigt med kärlek också...
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2-3 Det är ju ändå jag som måste föda dom...
Bio eller promenad: Båda e mysigt...Bio är kanske roligare dock:P
Är du kittlig: Jaa..
Snarkar du?: Inte vad jag vet
Rädd för insekter? Nja..kanske kakelackor och sånt men annars är det inget läskigt med dom
Äckligaste insekten: Hmm...kanske sniglar om det hör till....maskar och sånt som e slemmigt och krälar e inte min melodi..
Största svaghet: Bill Kaulitz..älskar den MANNEN!
Det här är jag bra på: Va mig själv
Bästa bok? Varför så svåra frågor?? Alltså jag har många favoriter men gillade FEM-böckerna mkt förrut..nu är det kanske Twilight
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? kunna flyga vore grymt men att vara osynlig vore inte heller så tokigt..kan som vanligt inte bestämma mig:P
Vad vill du jobba som? Journalist...Programledare vette fan!
Chips, morötter eller godis? hehe...tror ändå att godis smäller högst där men nu blev jag sjukt sugen på morötter^^
Pizza eller hamburgare? Pizza och Hamburgare (Y)
Skriver du dagbok? Gjorde det under en period men inte längre...bara resedagbok. Bloggen är iofs lite som en dagbok.
Har du nån flickvän/pojkvän? Nej..jag e fortfarande singel..kul liv^^
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Nja...tatueringar lockar väl inte direkt men pierca sig skulle jag vilja!
Var nånstans?  Naveln och kanske ögonbrynet!
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Å nej! Förr var jag så jädra ordentlig och allt va städat men nu...haha inte alls!
Gungar du på stolen? Nej...
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ALLDRIG
Vilken hand håller du gaffeln i?
Höger
Hur är din drömtjej/kille? En as kul romantisk och gullig kille full med energi och som gillar mig för den jag är:)
Hur många syskon har du? 2
Vad är du mest rädd för? Oj...krig,sjukdomar,svält,mobbning
Är du rädd för blod? nej kanske inte riktigt men att det är fräsht kanske jag inte tkr heller precis.
Saltar du på maten? Oftast inte
Gillar du att sjunga? Ja ibland så:P
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Går fortfarande i Högstadiet.
Anser du att du är stark? Haha,som person ja...muskler kanske jag inte har så många av..
Brukar du sola? jorå:P
Vad gör du om du får hicka? försöker stå ut hehe 
Kaffe, te eller inget? Te tror jag
Har du en besatthet? TH

Tio första
- Första bästa kompis:
Rebecka<3
- Första bil: Haha,ingen ännu
- Första kärlek: *******
- Första husdjur: Marsvinet Sprite
- Första semester: Typ Holland/Nederländerna när jag va en liten plutt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0