Trött! ^^

Trött är bara förnamnet vad jag är nu haha! Det har ju som ni kanske förstår inte blivit så mkt sömn i helgen så...jaja men kul har jag ju haft:)

I skolan har vi haft allmänt tråkiga ämnen idag men man kan ju tacka gud att vi fortfarande inte har projekt eller så för det tog verkligen dyrbar tid och kraft:S
På idrotten började vi med redskap också haha!! Asså fett fail man känner sig...kan bara stå på händer och typ göra en kullerbytta...shit! Och vi ska visa upp detta för klassen om två veckor!! Som att vi inte har nog med bekymmer!!!

Aja men nu ska jag faktiskt sova för jag kmr dö annars huhu:)

Ha en bra kväll!

Puss puss<3

//AW

Huhu,stiligt right?
Fick dehär as balla collaget som födelsedagskort av Becka! Så fint:D<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0