7-Things

Fan asso varför ska jag alltid klanta mig?? haha idag var misnt sagt min olycksdaaag :P

Detta hände :
1. Min cykelsadel hade frusit fast, pga. frosten XD
2. Vi kom 15 minuter sent
3. På orrienteringen tappade jag bort min "orienteringskompis" haha...
4. Efter maten så snubblade jag i leran och rullade runt, så jag var bara "lite" lerig :P
5. Vi hade 3 timmars håltimme.
6. När jag skulle låsa cykeln på skolan välte jag ner b.la Astrids Cykel i en stor vattenpöl (djup) :O
Sen stod jag där och försökte fiska upp hennes hjälm med en pinne, från vattnet...
7. Min dator dampar, den loggar ut, loggar in, ut, in...så internet pajar + msn :S

Men som jag lärde mig av prästen igår på utbildningen, Det finns alltid något att vara glad för. Man ska alltid tänka possitivt.
ex. jag skadade mig inte iaf ^^ (peppar, peppar...) XD

Hörs
Bomb Voyage
//Kramar Becka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0