Borta ett tag ...

Imorn runt sextiden ska vi iväg till nån gård, på helgläger tsm med b.la sånna fårn konfan.
Det ska bli fett kul, både att träffa alla "gammla vänner" och träffa nya :P

Har inte hunnit packa men dethär är nog ungefär vad jag ska ha med mig :

* Täcke
* Kudde
* Tandborste
* Tandkräm
* Smink
* "Dusch-grejer"
* Tröja
* Byxor
* Pyjamas
* Bibeln
* Anteckningsblock
* Mobilen (står inte i papperna att man inte får ) :P

Tror inte jag har glömt något, måste bara hitta nån väska att ha allt i :S
Och vi ska bara vara borta över helgen, så jag ska försöka att inte packa för mycket XO

Lyssnar på Zoom, (med tokio hotel ) Tom, ska typ spela piano!!!
Fatta vad coolt, det kommer vara live XP

Hörs
Bomb Voyage // Kramar Becka <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0