(fre)-DAGENS

Dagens...

Hår:
Mitt hår är elektriskt, o ser allmänt förjävligt ut :P
Klädsel: Hade pyjamas på mig, stor del av dagen...
Humör: Jag har väl varit glad tror jag;)
Väder: kallt, det känns som vintern kommer att komma när som helst ^^
TV-program: Ikväll är det MTV-Day (th ska vara med ) och ja, till alla som undrar...Vi ÄR Desperata XD
Mat:  Pizza, den blev rätt god ( gjorde den själv) XD haha
Dricka: Cider maby :S
Bästa: Har en hel kväll framför mig, med dem bästa :P
Sämsta: Jag och astrid hade glömt att lämna tillbaka filmen vi hyrde igår, och sen fick vi cykla i kylan för att lämna den-.-
Längtar: Till Th-konserterna<3

Hörs Bomb Voyage
//Kramar Becka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0