Fuck!!

Kan man säga mer än Fuck i min situation??

Kan berätta för er som inte vet:/

Tidigare idag fick vi ju reda på att TH kmr till sverige i vår och dom ska spela i Globen och allt!!! Va fett glad och skerk av glädje men sen fick vi reda på att det var på Sportlovet och jag ska resa bort då..mitt liv crachade och jag föll rakt ner i en ljup reva. Blev så ledsen!!!!!!! Har nog seriöst alldrig gråtit såhär mkt:(
Resan går tydligen inte att flytta och allt känns förjävligt!!!! Dagen imårn blir ju inte heller bra! Vad sägs om Franskaprov på morgonen och sen cooper testet på det o sen utvecklingssamtal! Asså kmr jag klara detta seriöst?? HATAR att livet ska va så svårt ibland men det är väl det som är meningen här i livet? Man ska inte alltid ha det lätt för sig...smärta/svackor och skit kmr alla människor uppleva..:( Hemskt och dehär var inte va jag behövde men som tur är har jag VÄRLDENS BÄSTA VÄNNER SOM JAG ÄLSKAR!!!!! TACK FÖR ATT NI FINNS<3333(ni vet vilka ni är;)<3

Det var det jag ville säga eller en sak till:

Jag önskar mina älsklingar som ska på TH konserten i Sverige den 4 mars får en heeelt underbar kväll med den underbara känslan som bara TH kan ge er!!!! Jag kmr naturligtvis hata att inte vara på plats men ni är en del av mig så på sätt och vis är jag med iaf!
Ni är värda allt sånt älsklingar,är tårögd nu:') Har redan sett två konserter så nu är det er tur!!<3


PUSS
/AW







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0