Good or Bad?

Redo för GB? hahha,då kör vi:P


StopNow!

Kylan

Jag har inget emot höst och vinter så men när kylan börjar nalkas och temperaturen sjunker ngt enormt blir man bara deppig. Som igår t.ex då jag skulle gå ner i köket höll jag på å frysa ihjäl! Hela vårt hus var btw skit kallt och jag med min förkylning diggade inte det nge vidare. Men för mig är ändå vintern välkommen,jag menar julafton och Halloween....Yeeey!!!


Otroligt vacker bild,om man går i detta väder behöver man absolut ha isolerade kläder!!

StopNot!

Halloween!

Jaaaa! Snart är det dags för en sjukt mysig och lite smått skrämmande högtid som jag tkr mkt om! Halloween ofc! Brukar va ute med polare och köra på Bus eller godis fast jag vet att det är lite påskkärrnig varning men älskar godiset man får och alla människors smo pumpor som lyser på trappan i höstdunklet...kan det bli mysigare??;)


Mysigt? haha längtaar!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0