Good or Bad?

Here we go leute!


StopNow:

Orientering
Haha,jag är verkligen värdelös när det kommer till Orienteringen...Imårn har vi friluftsdag nummer två och med tanke på hur det brukar va så är jag minst sagt taggad...;)
Men orientering är väldigt värdelöst tkr jag...det hela blir ju inte direkt bättre av att det utgör en stor del av vårt idrottsbetyg-.- Shit asså!
Håll tummarna för att jag å becka inte virrar bort oss som alla tidigare år...^^

StopNot:

Skräckisar

Ja ni...känner mig lite smått "skräckgalen" när jag hade Halloween som StopNot förra veckan å nu skräckisar men det är bara å vänja er..;)
Hade ju tjejkväll igår och såg en av mina första riktiigt läskiga filmer nämligen "The Strangers"!
Sjukt bra och välgjord film som jag rekomenderar alla som vill gömma sig bakom en stor kudde och skrika haha! Men jag måste medge att det är riktigt mysigt att sitta tsm med ngra trevliga vänner å se på ngt riktigt riktigt creepy!! Blir fett spidad haha!
Till halloween har jag och mina numera skräckgillande vänner planerat att se på "When a stranger calls"..Någon som sett den? Är den värd att se?


Kommentarer
Postat av: Annika

HAHHAHAH OCH HUR TROR DU JAG SKA KLARA MIG?!?! JAG SKA GÅ RUNT ENSAM JU! OCH JAG KOMMER SOMNA MITT I SKOGEN...FÖR JAG HAR INTE LAGT MIG ÄN HAHAHHAHAHAA....jag kommer dö .___. PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSSS <333333333

2009-10-19 @ 01:39:12
URL: http://pplalwaysleave.blogg.se/
Postat av: - Shop til you drop

åh den där är så jäkla läskig!!!!! :O

2009-10-19 @ 01:54:05
URL: http://pa0u.blogg.se/
Postat av: s

jag har sett den, den är faktiskt sevärdig.

2009-10-19 @ 02:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0