Good or bad?

Veckans GB is here! ;)

StopNow!


PUK-Koder!

Min "kära" lillasyster hade somvanligt hållt på med min KÄRA mobil och det slutade somvanligt med...Puk koden. Alltså hon hade testat min kod mer än tre gånger och då låser sig mobilen-.-' Så nu måste jag få fram min jävla Puk kod och jag som oxå e lite klantig har slarvat bort mitt tele 2 kort där Puk koden står......lyckat!

 

StopNot!


Shoes!

Skorskorskor!!!!
Höga,låga,långa,smala,tjocka,tunna,coola,vanliga,udda,färgglada.....!
Ja skor finns för alla i alla tusen olika färger,modeller osv! För mig är skor viktigt och jag älskar verkligen känslan av när man köpt ett eller fler par nya favoriter!!! UNDERBART!!!
Idag shoppade jag ett par nya igen (hehe) som e låga för en gångsskull. Lite nit detaljer som höjer coolhetsfaktorn och sånt:)
Vill ha ett par nya till nyår och antagligen till skolbalen i vår(a)

Ni får ngra fina bilder på as balla dojjor!
Enjoy!








(ett plus till kapsylöppnaren på baksidan^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0