hej :)

Haha fick ett ryck o fick för mig att jag skulle skriva ett inlägg för en gångs skull xD
Idag hade vi som sagt franskaprov, o det gick väl helt ok, jag skrev mer utförligt än jag brukar ... fast det va några jävla meningar som man aldrig har hört förut :-S
men aja, resten av skoldagen var väl som vanligt ... såg på nån blodig film på SO:n som jag inte kunde kolla på ... hatar blod :-S
Resten av dagen har jag typ suttit lite framför datan o pluggat kemi, har prov imonn, hoppas det går bra :P
Fan vad skönt asso, imonn efter skolan har vi äntligen lov!! Jävligt efterlängtat asso!! :P :)
Nån som ska göra nått kul?
Btw, det är bara 131 dagar kvar till konserten hihi ^^) o btw igen, Asta, jag tkr så jävla synd om dig!! Vill verkligen att du ska följa med!! :''( men det är ju som Becka säger, vi kan ju kanske åka till Schweiz?! :D fett kul isf :P de spelar där 31/3 o 3/4 :P

See u <3

// Ämmeh



Kommentarer
Postat av: Anonym

bill måste vara lycklig som har en så snygg pojkvän

2009-10-24 @ 15:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0