Hemma= ÄTA

Hej där!
Ja ni, rubriken säger allt:P När man är hemma och t.ex sjuk som jag var idag åt jag ngt fruktansvärt mkt!! Inte de allra nyttigaste heller tyvärr...;) JAg har inte kunnat motionera heller eftersom jag varit sjuk och är på bättringsvägen... Så jag känner mig typ som världens fetaste person...^^

Var på ledartjosan alldeles nyss och det va skitmysigt! Verkligen helt underbart att få umgås och skratta med dom bästa igen nu när man bara haft sig själv att underhålla dom senaste två dygnen. Okej,min familj men jag menar hur kul är det?
Jaha....väldigt meningsfullt inlägg i guess?

Ska nog börja varva ner och sen stupa i säng:)

Puss o godnatt!

/AW


Blev jävligt sugen på skittles nu btw...(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0