HÖSTLOOV FTW!!!

Yess!!!
Höstlov är det enda som jag har i kikaren framöver:D Låter inte helt fel va?^^
 Sitter å kollar på gammla TH tv avsnitt sorglig som jag är eftersom det alldrig kmr nya...:S

Dagen i övrigt har varit relativt chill med många skratt haha;)
Började med Musik på morgonen klockan åtta. Då fortsatte med vår "otroligt välskapta" låt. Haha,hur ska det gå? Sen på HK:n fick jag jobba med Becka eftersom båda våra partners va borta så det gick ju bra.-....kul var det åtmistone..;) Gjorde ngn Kyckling med Het curry som blev ganska god faktikst! Hade lite problem att äta med pinnar bara..LOL

Efter det va det lunch och kan ni gissa va det blev...:P Kyckling ofc! Tog dock bara ris å sås som va skit äckli menmen,sen va det matte å sist engelska...Fett trååk men fick iaf sluta tidigare på engelskan!

Nu e jag lite deppig eftersom jag inte får gå ut ikväll för min mormor ska "passa" mig och mina systrar eftersom mina föräldrar är borta...^^ Smaka på den ni-.- Sen så KAN jag bara inte släppa konsert helvetet:/ Vill SÅ fucking gärna gå juue!!! Utan mig ingen konsert....;)

Nej,nu ska jag gå ner å ta ngra Plopp(a)

Kisses

/AW

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0