Måndag

Hejhej bloggen!
Älskar min rubrik idag haha,ja...Måndag idag då och schemat på måndagar är ganska soft torts allt. Började klockan 8 (samvanligt...-.-') med Svenska och vi kollade vidare på Strindberg filmen. Sjukt seeeg,speciellt när dom visar allt i filmen och då menar vi verkligen allt haha. Sex scener är det ingen brist på kan man säga..

Efter det var det SO och mer film blev det. Die Welle heter den och var sjukt bra men också väldigt gripande. Men ett filmtips iaf! Fick oxå tbx SO proven,vem fick MVG? haha faktiskt! Jag å becka plus ngra fler hade det:D

Sen hade vi håltimme som gick åt till att plugga det sista innan Kemiprovet....Var sjukt deprimerad eftersom jag inte hade en jävla aning om exakt vad som skulle komma när alla sa olika saker....sjuukt störande haha:S Men vi gjorde provet i aulan sen och det gick varken bra eller dåligt. Det var två delar och den första gick nog bra men på den andra chansade jag rätt mkt om jag ska va ärlig....hehe^^

Aja,får se hur det går:S Imonn får vi tbx matte proven och engelska "uppsatserna"..hjälp!

Efter lunch hade vi franska och sen hade vi gympa eller snarare genomgång av karta och kompass....ni hörde rätt,origentering.:S Becka och jag kommer som vanligt balla ur totalt och befinna oss i skåne inom kort haha! Så härligt att bara tappa bort sig ibland..HAHA

Okaj,tränade efter skolan om ni vill veta det oxå:P Nu ska jag typ slappa för en gångs skull!

Puss/
AW


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0