Mardi

Tjuu!!
Eller ska jag kanske skriva "Bonjour?" Pluggar franska till franskaprovet på Torsdag. Det finns då ingen hejd på skiten...dessutom har vi cooper då ozåå,kul va?
Mardi betyder alltså Tisdag på franska hehe...
Men hursomhelst. Idag har jag vart hos tandläkaren och rönkat (misstolka inte ordet) mina tänder. Det gick bra men ska tbx redan den 4 November!! Asså vad är det för fel på mig??

Sen har jag inte gjort ngt annat som är värt att skriva om:P
Hoppas ni får en bra kväll<3

//AW


BTW: vad tycks om vår nya design?

Hiss eller diss?


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-10-21 @ 00:19:40
Postat av: Annika

Nice design! Har också ändrat en hel del på min blogg så titta gärna in och kommentera nya designen? =) <333

2009-10-21 @ 00:20:34
URL: http://pplalwaysleave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0