Planer for tonight!

Gokväll alla spöken!
Det är ju som alla vet Halloween idag och många är ju ute å festar/bortbjudna. Själv sitter jag hemma å vilar pga gårdagskvällen som blev seeen!^^ Hade as kul som alltid men nu e jag helt sluut och känner verkligen för en soffkväll med mammsen hehe....Morsgrisar e vi allihopa,allihopa jag med;)
Tänkte se Tre systrar och en mamma som börjar snart på TV4 tror jag. Har sett den innan å den e bra har jag för mig. Lite kul är ju att den stämmer lite in på min familj,alltså Tre systrar och en mamma,en pappa och två stackars marsvin....HAHA!

Men nu ska jag lämna datan å bege mig neråt....

Ha en underbart läskig Halloween! De tänkte inte jag men däremot nästa vecka,DÅ JÄVLAR TJEJER!! Syftar speciellt på två blondiner som jag dissade så snällt idag..:( Hör upp här: Vi kör nästa vecka och då ska alla va med!

Puss å kram!

//AW

 


Kommentarer
Postat av: Lollo

nästa vecka KÖR VI!:D <33

2009-10-31 @ 23:12:09
Postat av: Elin

Vad gör vi??

DÅ KÖR VI!! hehehe

2009-11-01 @ 15:03:22
URL: http://everydays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0