Sjuk..:(

Hej å hallå!
Då var man sjuk då. kännde det redan på Björkö att ngt litet virus var påväg att bryta ut så nu sitter jag hemma med förkylning.. Inte så kul men jag är extremt skoltrött så skönt att bara chilla hemma för en gångs skull! Jag ber oxå om ursäkt för den extremt dåliga updateringen från min sida hehe... tappade helt enkelt suget dom senaste dagarna men gråt inte för det! Uppdaterar med veckans G&B? oxå när detta lilla inlägg är klart:D Hmm...imårn ska 9:orna till skansen å ha ngn hantverkar dag. Låter inte så jäkla kul så jag antar att jag stannar hemma då med..^^

Men ni får ha en fortsatt härlig dag!

Puss//

AW

 


gammal bild på bby<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0