Stressig jävla skit dag

Tjuu bree bloggen!
Min dag har kanske inte varit bäst men med tanke på mitt tillstånd och hur ledsen jag har varit så kunde det ju lixom vart värre...

Började som ni vet med franska prov vid åtta sådär trevligt..gick inte så jätte bra men vi får se..:P Sen hade jag cooper och förbättrade min tid med typ 1 minut! Fett nöjd med det trots allt.
Sen hade vi Fysik då jag seriöst höll på att somna när vi kollade på ngn konstig film. Efter lunch hade vi C tyska å vi gick igenom de tyska nyheterna. TH var med hehe:D Dom tar snart över världen,promise;)
Hursomhelst så hade vi klassråd och fick havrebollar av våran handledare Catherine som ska sluta imårn..:( Gonna miss her i guess.

Efter det hade jag utvecklingssamtal å sen efter svenskan var det dags för bild. Redovisade min "vackra" bild. Suuper kul absolut:P
Nu har jag inget mer att säga så...

PussPuss

//AW

Hehe..lite smått drivbild men sån e jag,......;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0