tröök -.-

 

Test <3


kärlek
är du kär? jaah :D
i vem isåfall? Tom :P

har du dumpat någon ? höhö nää ^^)
har du blivit dumpad ? hehe tyyp xP
har du sagt jag älskar dig och menar det? ja :)
är du rädd för kärleken? nä?


utseende
hur lång är du ? 1,61 :)
ögonfärg ? blågröna?
hårfärg ? rödbrunt typ?
stil? vette fan .. har olika varje dag xD
är du nöjd med ditt utseende? ja, asso det är väl inte så att jag tkr jag är snyggast i världen eller så, men ... xD

Är du mogen ? hehe enligt folket i min handledningsgrupp är jag mognast av dom xD


fritid
du skriver låtar/dikter ?  haha nää xD
du kör handboll/basket ? näpp, bara på gympan xD

du kör fotboll/innebandy ? nepp, slutade på fotbollen, booring ;P
du är ofta med kompisar? mais oui!! :D


du tycker om att

kramas? jaah :D
pussas? beror på med vem? xD
prata? haha njaa ...
sovaa? JAAAA!
gå upp tidigt? NEEEJ!!
lyssna på musik? It´s my liiiife!! :)
lyssna på musik i hörlurar ? absolut!! All the time :P
vara på stan? jah :D
vara ensam? nje =/
vara med kompisar? :D:D:D:D
vara kär? jaa :D
vara i skolan? nä fyfan ... fast det är tur att man har så vackra vänner :*
vara hemma? jorå :P
shoppa? hehe nja ... sådär xD
se på film? haha om det är nån bra xD


du är nöjd med
din kropp? nja, har typ skitirriterande höfter, men annars så ...
din röv ? haha nejj?!
din mage? njae ...
dina ögon? ja, dom är faktiskt helt ok ^^)
ditt utseende ? ja , ibland ... xD
din längd? den funkar xD
din näsa? NEEJ! Way to long -.-"
din mun ? jodå ... fast den är ganska liten men ... xD
dina ben ? de går...hahah xD
dina tänder ? jodå :)
dina händer? haha skitsmå men xD
dina fötter? haha visst? xD
hela alltet? har inte den här frågan kommit ett antal gånger nu?! =/
ditt liv? jodå :P
dina vänner? The best ones in da world!! :* <3<3<3<3<3<3<3



// Ämmeh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0