YEES!

Är fett glad!!! Guess why then....haha klar med dagens plugg (okey..typ 6 sidor hemkunskap kvar men det gör jag lätt...^^) Sen har jag oxå lyckats beställa Humanoid albumet Super deluxe! =)  Jag menar är man th fan så e man..;) Kosta vad det kosta vill ftw!

Dagen idag har varit låång men veckan däremot har gått sjuuukt snabbt!! Fattar inte att det redan är fredag imon!!! YESYESYES! Haha,ska softa nu å typ bada varmt,tvätta mitt hår och lite mer fix xD

Hare brau!!

Pussar

/AW

 

Dagens lätt härligaste citat:

Beata (lillasyster): Astrid...när du pratar låter det precis som Bill tkr jag...
Jag: Vaa? haha tack bea,blev fett glad nu (skratt)

Börjar jag bli gaalen på riktigt nu?? I Think soo:P

 

             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0