1 år sedan :P

...Ni som har följt bloggen eller rent utav känner mig vet att jag för ett år sedan råkade slita bort liten bit av fingertoppen i en dörr :P (inte mkt!!!)
Nu ser fingret bra ut iaf, men det känns mystiskt att det bara var 1 år sedan :O

Har suttit o läst allt från fysik till franska i typ 1, en halv timme. Jag har suttit framåtlutad så nu har jag as ont i nacken -.- Sen så väger alla våra läxböcker typ flera ton, så jag får ont i axeln av att bära skolväskan hem !!!
Haha kmr snart ta med mig en kundvagn där man kan stoppa ner alla läxböcker i XD

Hörs imorn
Bomb Voyage // Kramar becka <3



Mitt finger kanske nån vecka efter jag gjort illa det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0