Dagens

Dagens...

Hår: Utsläppt, som vanligt har mitt hår INGEN volym...måste till frisören :P
Klädsel: Leggins, två linnen...
Humör: Trööött...Och rätt arg, dem tog nämligen bort den enda sommorgonen vi hade (10 min) men ändå?!!
Låt: TNT med ACDC, den e stört härlig :P
Väder: Kall vind, tror det e ca.15 grader nu :S
TV-program: Har inte hunnit titta på tv, har legat o halv slappat.
Mat: Till Skollunch, Frysta hamburgebröd + tillbehör Mumma ;)
Frukt: Nektarin, tog en nyss haha XD
Glass: ååå vad jag vill ha just nu är en piggelin ^^
Dricka: apelsin Juice
Bästa: det ska bli väldigt kul att träffa alla från konfan igen.
Sämsta: Att vi inte har nån sovmorgon
Roligaste: Filmen på hemkunskapen XD Det var rätt kul på musiken oxå, vi ska göra låtar...
Längtar: hmmm...jag längtar till den "riktiga" hösten, längtar att få ha mössa, halsduk haha XD

Bomb Voyage // Kramar becka <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0