Dagens ;)

Dagens...

Hår: Två toffsar :P
Klädsel: Ett linne ( vi fick trycka ett motiv på bilden i 7:an, jag gjorde th-loggan )
Humör: Rätt trött, har tigerbalsam på benen, träningsvärk -.-
Låt: Love is dead med Tokio Hotel...i låten sjunger dem "it´s killing me...
vilket stämde bra in när jag sprang idag :O ^^
Väder: Höst haha, älskar när bladen e färgglada :D
TV-program: Ska snart titta på skandalprogramet " Svenska Hollywoodfruar"
Mat: Kallops, Yummie :P
Frukt: just nu vet jag inte riktigt vad jag e sugen på...kanske mango eller något, fast det e inte så lätt att odla på tomten precis :S
Glass: Vet inte?! Jo, föressten Mjukglassen på McDonalds, med varm kolasås (dränkt) haha XD TIPS!
Dricka:
Är sugen på juice eller typ varm choklad ^^
Bästa: slog "rekord" (mitt egna) på 3 km, XD
Sämsta:  hade lix badminton dirkt efter o gissa om man orkade ?!! XP
Längtar: Till återträff läger den 9 okt =D
Finaste: Bills frilla, Me <3 (bills)Tuppkam

Bomb Voyage // Kramar becka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0