En fredag som alla andra...

....mm that´s the beskrivning of this day;) Lååång fredag den 11 september...
Ikväll äre konfaträff men har tänkt lite och jag ska nog stanna hemma pga av min enorma trötthet... Så blire om man går i skolan 24/7 utan sovmorgon o inga korta dagar:( E jätte irriterad men har så mkt roligare om jag känner mig pigg å fräsch..

Sen var det ngra andra funderingar jag hade. Jo. Har funderat på hur dagens ungdomar tänker å resonerar om varandra. Asså visst,man kan bli sedd som tönt om man inte är med "innegänget" som partar å dricker/röker osv. Men helt seriöst? Jag tkr det är HELT fel tänkt! De flesta får oftast fel uppfattning om en vilket gör mig jätte irriterad!!! Jag vill inte uppfattas som en nörd gömd bakom läxböckerna utan ngt liv!! Dom som känner mig vet att jag inte är en sån person! Blir grymt irriterad med sånna som bara dömmer folk efter utseendet (som jag tyvärr själv gör å som jag tror de flesta gör..) men igentligen finns det så mkt mer bakom en "Emos" sminkade,svarta utsida....ngt gömt som INGEN kunde tro om denna person! Igentligen känner man ingen tillräckligt bra för att kunna döma den personen...inte änns sina egna föräldrar å syskon!
Detta var dagens/fundering/tanke/åsikt...;)
Hoppas ni får en mysig fredag!

Kram/
AW

såhär trött e jag...;) ser dessutom fett sur ut..^^)


Kommentarer
Postat av: ämmeh

Wow O.o bra skrivet Asta ;* Det stämmer fan på pricken!! Fan att vi ska ses som "töntar" som alla tror sitter o gör läxor dagarna i ända, men har jag bättre betyg än dom andra? nähää du. Bra skrivet, hoppas att folk får sig en liten funderare när dom läser det där ;* see u tomallw? <3<3

2009-09-11 @ 22:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0