Fredag såå nice!

Hallal på er alla läsare! (Ni från Åkerö vet va jag snackar om!;))

Äntligen är det fredag och jag är fett glad hehe! Skolveckan har gått både fort och långsamt med många underbara inslag och många som inte var fullt så bra..
Hur som helst så ska jag ha myysig hemmakväll ikväll med naturgodis å mumsmat!(a) Imårn blire liten fest med mina närmsta brudar så måste lixom ladda inför det! ;)

Dagen i kort:

Vaknade vid halv sju somvanligt-.-' ville typ ta självmord då men när jag vaknat till lite så kändes allt genast bättre!! Kom på fötter på riktigt efter frukosten när jag spanat in TH:s nya Musikvideo Automatic som ni kan se här nedan! Kommentera gärna!
Vi började åtta å tio (tusen tack för sovmorgonen..!) med musik. Vikarie och typ någon musikfrågesport ersatte Alex grupparbete. Inte superkul men bra start!
Efter det var det HK (Hemkunskap). Jag å Annika gjorde serriöst godaste bröd/bullarna! Russin i dessutom med lite mke sirap...;) Aja gott iaf!

Sen hade vi lunch o skönt att vi hade ätit bröd innan så man va lite mätt...inte direkt äcklig lunch men inte så god heller...(Trummpinnar å ris)

Dagen avslutades med Matte å "Svengelska...";) Vi e busiga vi,klass 9D<3

Mer tänker jag inte säga..men uppdaterar mer sen så hörs!
Pussar!
/AW

Bilder från Gotland i sommras! Love<3



Jag å Nanna på stranden:)


Judit@pa;) Skojja!



Memories never die..<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0